آیاتایآیاتای، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آیینآیین، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

دخترم آیاتای

....

1392/3/23 15:05
نویسنده : مادر آیاتای
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و عذر خواهی از همه دوستای عزیزی که پیگیر ما و حالمون و بروز کردن وبلاگ هستن. دیشب من نشستم دقیقا سه ساعت فقط مطلب نوشتم، از طولانی ترین پستمون که چند تا قبل از این بود حداقل چهار برابر بیشتر. اما وقتی خواستم ارسال کنم یه خطا داد ،مثل اینکه عنوان براش انتخاب نکرده بودم. وقتی برگشت همه چیزو پاک کرده بود!!! منم تا صبح عذاب کشیدم از ناراحتی.. الانم واقعا نمیتونم اون همه مطلب رو بنویسم چون دیگه همه از ذهنم پریده. به مدیریت تلگراف زدم اما جواب ندادن. به هرحال ازینکه منتظر موندید احساس خوبی ندارم. دعا کنیم مطالب برگرده وگرنه توی بازنویسی یه صفحه هم نمیشه. دل و دماغ نوشتن ندارم.. همتون رو دوست داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mAhyA
23 خرداد 92 15:43
سلام چقدر خوشحال شدم اسم وبلاگتونو توی وبلاگای تازه به روز شده دیدم
آخخخخ چقدررررر حیف...
نمیدونم خدا کنه مطالبتون برگرده/
خوب عکسای آیاتای رو برامون بذارید که خیلییییی دلم براش تنگگگگگگ شده

راستی من رمز مطلب قبلی رو هم ندارم همون که عنوانش " تعداد زیادی عکس" بود

لطفا رمزو به ایمیلم بفرستید خیلی ممنووون میشم

سلام. ممنون که به فکر بودی. الان ایمیل میکنم. گذاشته بودم تو کارام اما از دیشب اونقدر ضدحال خوردم که کلا پنچر شدم..
فریماه جون
26 خرداد 92 13:02
یادم رفت بگم عکس گذاشتم وبلاگ ببین. فرزانه صندلی ماشین آیاتایو تو عکسای خواب دیدم این همون کریرشه که برای صندلی ماشین هم میشه استفاده کرد یا نه صندلی ماشینه که بازش کردید چون شکل ظاهرش با صندلی ماشین پاشا متفاوت بود میخواستم بدونم جریان صندلی ماشین بچه ها چطوریه؟


مال آياتاي ازوناست كه پايه جدا داشت و درجه بندي براي زير كريرش و تبديل ميشد به صندلي ماشين، ميام ميبينم.معمولا صندلي ماشين تك يه كم ايستاده تره.
صونا
27 خرداد 92 3:35
فداااااای سرت عزیزم کاریه که شده دیگه ماهم دوست داریم


وای صونا جون نمیدونی چقدر کلافه شدم که!!!!
مامان ترنم
28 خرداد 92 11:39
سلام عزیزم خیلی دلمون براتون تنگ شده .باور نمی کنی اگر بگم همین بلا همین الان سر من اومد و کاملا درکت میکنم .تولد عرسکم مبارک باشه , خیلی خیلی می خوام ببینمش .حتما یک بوس جانانه از طرف من ازش بگیر .دوستتون داریم به زودی می بینمتون.


سلام مریم جون.ماهم دوست داریم ببینیمتون.ممنون گلم لطف کردی.خیلی بده امیدوارم به زیادی مطالب من نبوده باشه.